Blog #1 - Reisverslag uit Torquay, Verenigd Koninkrijk van Daan Duijzer - WaarBenJij.nu Blog #1 - Reisverslag uit Torquay, Verenigd Koninkrijk van Daan Duijzer - WaarBenJij.nu

Blog #1

Door: Daan Duijzer

Blijf op de hoogte en volg Daan

19 Mei 2016 | Verenigd Koninkrijk, Torquay

Aller eerst werd ik hartelijk ontvangen door het personeel van PGL Barton Hall. We hadden een introductieweek waardoor we elkaar leerde kennen maar ook ons zelf. De bedoeling van die introductieweek was ook dat we zo veel mogelijk kennis opdeden, want na die introductieweek hadden we 4 assessments: First Aid, Session, Facilitation test & Written paper. Ik ben gelukkig met vlag en wimpel voor alles geslaagd. Dus mocht ik blijven op Barton Hall, waar ik nu verblijf. Helaas voor een aantal andere mensen moesten ze vertrekken naar huis of een ander park omdat dit park dan niet geschikt voor hen was.
Gedurende de introductieweek kon je je inschrijven voor een National Lifeguard Qualification course. Dat deed ik en nu ben ik ook officieel een National Lifeguard in Engeland! Super vet!
De dagen zijn van 'sochtends 07:45 tot s' avonds laat. De hele dag door doen we acitiviteiten met de kinderen en zingen we liedjes etc. Het is niet voor niets een Outdoor vakantiepark.
Vanaf nu kan ik me ook gaan specialiseren in andere session's zoals: boogschieten, aeroball, fencing, giant swing, quad rijden, trapeze etc etc. Genoeg te doen hier! Daarnaast ook vele leuke, gezellige mensen leren kennen wat de stage nog mooier maakt dan dat het al is.
Ik krijg steeds meer inzicht over hoe nu een sessie opgebouwd is en wat er eigenlijk allemaal bij komt kijken, het is heel interessant en ik kijk al uit naar de volgende weken te werken. Ik heb namelijk net 500 kinderen welkom geheten, koffers gesjouwd, kamers toegewezen. Erg gezellig samen met het PGL Barton Hall Staff Team!

Dit was in het kort wat ik de afgelopen dagen heb gedaan, meegemaakt en geleerd.

Gr. Daan :)

• 20 Mei 2016 - 23:05

Susanne:

Vier assessments halen in een week. Dat is een hele prestatie Daan ;)
    Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!

• 21 Mei 2016 - 09:57

Claudy & Frank:

Hey Daan!
    Dat heb je allemaal netjes voor elkaar, goed gedaan! We zijn blij en trots dat je het zo goed doet! Leuk om je belevenissen zo te kunnen lezen.

• 21 Mei 2016 - 19:20

Coby & Emile :

Hoi Daan.
    Leuk dat wij jou via deze weg kunnen volgen,wij zijn erg blij met je behaalde resultaten.

• 03 Juni 2016 - 08:25

John Paul:

Hee Daan, heel goed gedaan nog vel plezier met alle nieuwe belevingen

• 06 Juni 2016 - 10:57

Renske:

Hee Daan,
    Dat zijn lange dagen, maar volgens mij wel super leuk! Wat gaaf dat je nu ook Lifeguard bent!
    Geniet nog van je tijd daar! Heel veel succes :)

• 15 Juni 2016 - 09:41

Thomas:

Lifeguard Daan, klinkt netjes;) Fijn om te lezen dat je het goed maakt en dat je zoveel hebt kunnen leren!

Groet,

Thomas

• 15 Juni 2016 - 13:08

Kimberley:

Hoi Daan,

Lifeguard! Chique hoor. Ik ben benieuwd hoe het nu met je is? Heb je het nog naar je zin?

We kijken uit naar nieuwe blogs!

Groeten,
    Kimberley