Blog 4 - Reisverslag uit Torquay, Verenigd Koninkrijk van Daan Duijzer - WaarBenJij.nu Blog 4 - Reisverslag uit Torquay, Verenigd Koninkrijk van Daan Duijzer - WaarBenJij.nu

Blog 4

Door: Daan Duijzer

Blijf op de hoogte en volg Daan

28 Juni 2016 | Verenigd Koninkrijk, Torquay

Heya viewers!

IK BEN OFFICIEEL TEAM ASSISTANT VAN NCS! Dit betekend dat ik ook leiding geef aan groepen die op het centre aankomen. Heerlijke prestatie. Van te voren werd aangegeven dat het heel lastig zou worden omdat deze kinderen elkaar niet kennen (15-18 jaar oud) en dus ook lastig in omgang zijn. Ik kon het tegendeel bewijzen. Ze waren FAN-TAS-TISCH. Ik heb heerlijk gelachen met ze, super sessies met ze gehad, allemaal involved gekregen met de spellen en ze hebben echt een super tijd gehad op PGL. Zo heb ik ook mn Engelse tweelingbroer leren kennen (grapje). Hij lijkt super erg op mij zeiden mensen en hij is te gast als NCS daar. Deze mensen waren super leuk, niet alleen de gezelligheid maar je zag ze aankomen als individuals en weggaan als een team. Dit omdat ik een aantal doelen had gesteld, ik ben erg trots ook op deze kinderen en de resultaten. Angsten overwonnen, dingen gedaan die ze voorheen nooit zouden doen, mensen erbij betrekken die zich eigenlijk er buiten wilde houden, over het algemeen een top prestatie! Daarnaast ben ik nu ook Group Leader getraind / Familie getraind wat betekend dat ik ook familie's en groepen kan begeleiden. Ook mijn Engels is erg omhoog gegaan omdat ik hier 24/7 Engels praat. Het word zelfs lastig nu om naar sommige Nederlandse woorden te zoeken! haha. Geweldige tijd hier kortom. Nu weer leuke sessies in het vooruitzicht met de kids en ga dr weer een paar leuke weken nog van maken waarin ik mijn doelen ga behalen!

Groetjes uit het verlaten EU land!


  • 05 Augustus 2016 - 18:54

    Claudy:

    Zo leuk te lezen jongen, ik ben trots op jou hoor! En geniet op een afstand met je mee.
    Is toch een andere uitdaging he, kids van 15 t/m 18 jaar.....kan er over mee praten hahaha.
    En idd jij zit wel in een historische tijd daar: Brexit!
    Succes daar en veel lol maken ( maar dat doe je wel verwacht ik;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Torquay

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2016

Blog 5

28 Juni 2016

Blog 4

07 Juni 2016

Bloooooooog 3!

28 Mei 2016

Blog 2

19 Mei 2016

Blog #1
Daan

Actief sinds 20 April 2016
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 2282

Voorgaande reizen:

20 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: