Bloooooooog 3! - Reisverslag uit Torquay, Verenigd Koninkrijk van Daan Duijzer - WaarBenJij.nu Bloooooooog 3! - Reisverslag uit Torquay, Verenigd Koninkrijk van Daan Duijzer - WaarBenJij.nu

Bloooooooog 3!

Door: Daan Duijzer

Blijf op de hoogte en volg Daan

07 Juni 2016 | Verenigd Koninkrijk, Torquay

Hallooooo beste lezers!
Nadat de primary schools langzaam aan vertrekken en nog een paar overblijven krijgen we ook wat oudere kinderen in vergelijking tot de vorige gasten. Natuurlijk geef je dezelfde sessies maar ga je die anders verwoorden/presenteren naar deze kinderen toe. Hierin hebben wij ook een training gehad hoe je sessies naar deze kinderen geeft. Gedurende deze periode was het vaak ook rustig op centre, waardoor we ook een aantal vrije dagen hadden. Natuurlijk wilde ik deze dagen invulling geven en ben ik naar Torquay gelopen waar je een prachtig uitzicht hebt op zee. Torquay word ook wel de Engelse Riviera genoemd. (In de bijlagen een paar foto's van Torquay.) Ook hebben we een training gehad in EFL. (English Foreign Language) Deze gasten komen uit andere landen waar Engels niet hun eerste taal zoals Spanje, Duitsland, Italië en Frankrijk. Hoe je deze gasten behandeld en wat de inhoud van de sessies veranderd. Ondertussen heb ik ook leuke gasten leren kennen en super leuke momenten mee gehad. Ik ben erg blij met deze ervaring, nu al!

Tot de volgende blog!!

• 05 Augustus 2016 - 18:49

Claudy:

Geniet idd ook van je vrije dagen! want na al die lange dagen is dat ook verdiend.