Blog 2 - Reisverslag uit Torquay, Verenigd Koninkrijk van Daan Duijzer - WaarBenJij.nu Blog 2 - Reisverslag uit Torquay, Verenigd Koninkrijk van Daan Duijzer - WaarBenJij.nu

Blog 2

Door: Daan Duijzer

Blijf op de hoogte en volg Daan

28 Mei 2016 | Verenigd Koninkrijk, Torquay

Na een hartelijke welkomst en inleiding ben ik dan eindelijk aan de slag gegaan. Ik werd getraind op meerdere activiteiten waar ik ook van alles af moest weten en natuurlijk net zoals op school, assessments afleggen. (dacht ik eindelijk er vanaf te zijn). Gelukkig kan ik met trots zeggen dat ik hier ook met vlag en wimpel voor geslaagd ben en dat ik deze sessies kan geven aan de kinderen die aankomen. De gasten die vooral nu aanwezig zijn op PGL Barton Hall zijn vooral primary schools. Circa 700 kinderen. Deze kinderen zijn natuurlijk super enthousiast en vinden het hartstikke leuk om hier te zijn. Ze vinden het super geweldig om met iemand zoals ik die werkt bij PGL lol te trappen, een praatje maken etcetera. Natuurlijk ga ik hierin mee en heb ik zelf ook een super leuke tijd met ze. Daarnaast geef ik ook nog sessie's aan de kinderen waaronder Archery & Aquafun, hierin doe ik verschillende spelletjes met ze die je niet zomaar buitenspeeld maar waar echt over nagedacht is. Gelukkig vinden de kinderen mij allemaal super geweldig en krijg ik ook vele leuke complimenten. In de bijlagen heb ik 2 staff-awards toegevoegd waarin een reactie over hun verblijf staat en waarin ze over mij schrijven. De staff-award kan maar aan 1 iemand uitgedeeld worden en ik heb er gewoon 2 gehad! Dus alle 700 kids stemde hoogst waarschijnlijk, of iniedergeval het gros stemde voor mij! Super blij ben ik hiermee. Aankomende week nog een paar trainingen voor NCS (15-18 jaar oud) die aankomen en hoe we hen behandelen etc.

Hierover meer in mijn volgende blog!

Groetjess!

  • 05 Augustus 2016 - 18:47

    Claudy:

    Te gek Daan!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Torquay

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2016

Blog 5

28 Juni 2016

Blog 4

07 Juni 2016

Bloooooooog 3!

28 Mei 2016

Blog 2

19 Mei 2016

Blog #1
Daan

Actief sinds 20 April 2016
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 2296

Voorgaande reizen:

20 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: